עיצוב לוגו יוקרתי שווה לך עוד לקוחות – הלוגו מייצג את העסק, מייחד אותו מהמתחרים ויכול להגביר את החשיפה של המוצר או השירות לעוד אנשים חדשים.
בשביל להשיג לקוחות ולהגדיל את הרווחים, כל מה שצריך לעשות הוא לעצב נכון את הלוגו ובעיקר להבין את היתרונות שלו
לוגו הוא סמל גרפי שבו משתמשים על מנת לייצג את המוצר, השירות, העסק או החברה. את הלוגו מעצבים אחרי תהליך אפיון מסודר ואפשר להחליט האם לשלב או לא לשלב אותו עם מסר טקסטואלי כתוב.
אבל לא משנה איך מעצבים את הלוגו, חובה להבין מה היתרונות שלו וכיצד הוא יכול להפוך מכלי גרפי לאמצעי שיווקי בעל חשיבות אדירה.
מי צריכים לוגו יוקרתי?
הדוגמא הכי טובה ליתרונות של עיצוב גרפי ברמה גבוהה היא כמובן לוגו יוקרתי. לוגו מן הסוג הזה מייצג את העסק ומייצר עבורו בולטות. בעידן שבו בעלי עסקים קטנים מתחרים עם עסקים דומים להם מכל רחבי העולם, אין כמו עיצוב לוגו יוקרתי על מנת להשיג את הבולטות המבוקשת. מהבחינה הזו, עיצוב לוגו יוקרתי הוא גם כרטיס הביקור של העסק וגם מה שנותן ללקוחות שלו את המידע על המוצר או השירות.
עוד יתרון של עיצוב לוגו בא לידי ביטוי בייחודיות ובבידול. גם אם כמה עסקים שונים מוכרים את אותו מוצר או את אותם שירותים, לא יהיה להם את אותו לוגו. מכאן והלאה, מי שמזהה ראשון את הערך המוסף של גרפיקה ותוכן ויודע אף להשקיע בעיצוב של לוגו יוקרתי – יגרוף את כל הקופה.
האם עיצוב לוגו יוקרתי שווה כסף?
עיצוב לוגו יוקרתי עוזר להשיג לקוחות ולהגדיל את הרווחים.
הוא לא עוד הוצאה רגילה עבור בית העסק, אלא השקעה משתלמת לכל דבר ועניין.
כמובן שזה לא אומר שהעיצוב של הלוגו צריך לבוא על חשבון עיצוב ניוזלטר אינפורמטיבי שאותו שולחים ישירות אל הלקוחות הקיימים כדי לשמר אותם, אבל הוא בהחלט יכול להשתלב בארגז הכלים הכללי של העסק.
עיצוב לוגו יוקרתי גם שווה כסף כי הוא מביא בפועל עוד לקוחות שרוצים לקבל שירות יוקרתי.
כל לקוח ממוצע מגבש דעה על המוצר, השירות, החברה או העסק בתוך שניות ספורות בלבד.
אז במקום לדרוש ממנו לקרוא טקסטים שלמים או להגיע פיזית לחנות כדי לראות מה העסק מציע, כל מה שצריך זה להבליט לוגו יוקרתי שמניע אותו לפעולה.
עם הזמן, עיצוב לוגו יוקרתי גם מוכיח את עצמו ככלי ששווה לעסק הרבה מאוד כסף וכאמצעי שבו חובה להשתמש על מנת להגדיל את ההכנסות הקבועות.
רוצים ליצור אנימציה ללוגו שלכם? בסרטון הבא תוכלו לצפות ב 100 לוגואים מונפשים להשראה
איך מעצבים לוגו יוקרתי?
שאלת מיליון הדולר היא כמובן מה ההבדל בין לוגו רגיל לבין עיצוב לוגו יוקרתי ואיך צריך להכין אותו.
אז ראשית, שווה להתייעץ עם גרפיקאית ולראות דוגמאות של לוגואים מהארץ ומהעולם. השראה כזו מקטלוג דוגמאות של עיצובים גרפיים תאפשר לשים את האצבע על כמה פרמטרים מאוד חשובים להמשך התהליך:
- מה הצבעים של הלוגו
- איזה סמל גרפי בולט יש על הלוגו
- מה הגודל של הלוגו
- לאיזה פלטפורמות הלוגו מתאים
בשלב הבא מאפיינים את קהל היעד. מנסחים טופס אפיון מסודר ובו עונים על כמה שאלות מרכזיות:
- מה הגיל הממוצע של הלקוחות
- מהם תחומי העניין של הלקוחות
- מהם הרפרנסים התרבותיים שהלקוחות מכירים
- כמה כסף הלקוח הממוצע מוכן להשקיע במוצר או בשירות
- איך נראים לוגואים של בתי עסק מתחרים
כל שאלה ושאלה היא עולם ומלואו בתהליך האפיון ולאחר מכן עיצוב לוגו.
בשביל להשלים את התהליך באופן נכון, מתייעצים עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו.
בשלב האחרון, מכינים סקיצה של עיצוב לוגו יוקרתי ומתקדמים משם לגבי הגרסה הסופית.
מה עושים אחרי שמעצבים את הלוגו היוקרתי?
התהליך של עיצוב לוגו יוקרתי משתלם כי הוא מיועד לטווח ארוך. עם הזמן, הלוגו הופך לחלק מהעסק והלקוחות לומדים לזהות אותו גם מרחוק. כ
אשר זה המצב, העסק יכול לקצור את הפירות וליהנות מההשקעה שלו.
מבחינה טכנית, יש גם מקומות שונים שבהם ניתן לפרסם ולהבליט את הלוגו היוקרתי.
בעלי עסקים חדשים יעשו את זה לדוגמא עם השלט שיש על החנות או באתר האינטרנט, בעוד בעלי עסקים ותיקים יותר יכולים לצרף מדבקה עם הלוגו לכל מוצר שהם שולחים לבית הלקוח.
במידה והתקציב לא מהווה שיקול, אפשר גם לחשוב על עיצוב לוגו לכל המקומות האלה בעת ובעונה אחת.
כמה עולה לעצב לוגואים יוקרתיים?
החדשות הטובות הן שבעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד לא צריכים לחרוג מתוך מסגרת התקציב שלהם על מנת להשלים את התהליך של עיצוב לוגואים יוקרתיים וברמה גבוהה.
המחיר אמנם נע על טווח רחב ויכול להתחיל בכמה עשרות שקלים בודדים אך להסתיים ב-3,000 ש"ח ומעלה, אבל לרוב הוא עומד על 1,000 – 1,800 ש"ח.
עוד אפשרות טובה היא לשלב את התהליך של עיצוב לוגו יחד עם עוד שירותי עיצוב.
אם כבר פונים לבעלי מקצוע מהתחום הגרפי, אין סיבה לוותר על ההזדמנות וכדאי לשדרג את כל העיצובים המשפיעים על העסק: החל מהצבע של הווילונות בחנות ועד הגוון של הפונטים באתר או בעמוד הנחיתה.
מה ההבדל בין עיצוב לוגו יוקרתי לבין לוגו רגיל?
לוגו יוקרתי שונה מלוגו רגיל בכך שהוא מעוצב על בסיס שימוש בקווים אלגנטיים ועדינים. בנוסף, לוגו נשען על פונטים מיוחדים ונדירים יותר ובדרך כלל הוא מעוצב עם מסר אחד ויחיד בלבד.
לשם השוואה, לוגו רגיל יכול רק להציג את השם של העסק, המוצר או השירות – אך כמעט לא יהיו בו אלמנטים של יצירתיות. אבל אם בוחרים בדרך של עיצוב לוגו יוקרתי, מרגישים את היצירתיות כבר מהרגע הראשון שבו מסתכלים עליו.